sell aircraft with Aircraftbargains.com
aircraft for sale
sell aircraft
aircraft for sale

Advanced Search
New Listings
Forums
Dealer Login
Services
Contact
Home

corner

corner

LIST AIRCRAFT BY:

FORUMS:

ADVERTISING:

CONTACT:

SERVICES:


  AVIATION TOP 100 - www.avitop.com Avitop.com

Welcome to Aviation Forum Sign in | Join | Help
in Search  

ventetid ved flyvevåbnet??

Last post 08-09-2004, 9:40 AM by run. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-09-2004, 1:28 AM 2547

    Sad [:(] ventetid ved flyvevåbnet??

    Hej

    jeg tænkte på om der var nogen som har lidt inside info, om hvad der egentlig sker i flyvevåbnet i øjeblikket!! jeg søgte ind Sep. sidste år og var oprindelig sat til prøve i Okt. Men så fik jeg først udsat min prøve til foråret 2004, jeg fik at vide det var pga nedskæringer, at alle optagelsesprøver ved flyvevåbnet var sat standby. Jeg ventede pænt, men så kom der brev om at det hold der skulle starte juli 2004 var fyldt ud, så min prøve ville blive udsat til andet halvår 2004!! Så nu går jeg stadig og venter, men hver gang jeg kontakter FVR har de ikke noget svar, og når jeg søger på nettet, står der at hold juli 2004 nu er aflyst og at ny holdstart er uafklaret, på FVR har de heller ikke noget svar på dette!! Så hvis der er nogen som ved eller har hørt noget, er alt velkommen!!

    MPT
  •  08-09-2004, 9:40 AM 2548 in reply to 2547

    Re: ventetid ved flyvevåbnet??

    Hej MPT

    Umiddelbart er der ved at være fyldt op med piloter i Flyvevåbnet lige nu, men man kan ikke stoppe helt for indtaget af piloter. Det tager mange år fra man tager en ny mand ind indtil han er brugbar til at sende ud i verden, så det er vigtigt at man opretholder et vist flow hele tiden. Ellers vil der opstå en kæmpe manko næste gang det civile åbner op.
    Jeg vil gætte på at man vil bibeholde et flow på 5 piloter årligt for at skabe balance i tingene.
View as RSS news feed in XML
Aircraft Wanted Engines and parts Avionics Employment Partnerships

Advanced Search
New Listings
Forums
Login
Services
Contact
Home



©Copyright 2004 Aircraftbargains All Rights Reserved
For more information feel free to Contact Us